Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2007 22:36 - Да си спомним нещо хубаво...
Автор: diati Категория: Изкуство   
Прочетен: 3862 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 13.09.2009 13:17


......................................................

Какво значи " да опитомиш" ?
Нещо отдавна забравено,отговорила лисицата.
Ако ти ме опитомиш, ние ще изпитваме необходимост един от друг. За мен ти ще бъдеш единствен
на света. За теб аз ще бъда единствена.
Започвам да разбирам, каза малкият принц, има едно цвете....мисля, че ме е опитомило.
Можеш да разбереш само нещата, които си опитомил .
Хората вече нямат време да разбират нищо.Купуват от търговците само готови неща. Но тъй като
няма търговци на приятели, хората вече нямат приятели. Ако искаш приятел, опитоми ме!
Какво трябва да направя?
Трябва да бъдеш много търпелив. Отначало ще седнеш малко по-далеч от мен и няма да казваш
нищо. Езикът е извор на недоразумения. Но всеки ден ще можеш да сядаш малко по-близо...
По-добре идвай в един и същи час. Ако идваш например в 4 следобяд, аз още от 3 часа ще
започна да се чувствам щастлива. Колкото повече наближава часът, толкова по-щастлива ще бъда.
В 4 вече ще се вълнувам и ще се безпокоя, ще окрия цената на щастието! Но ако идваш когато
ти хрумне, никога няма да зная кога да подготвя сърцето си .
Необходими са обреди....
Какво е обред?
И това е нещо отдавна забравено. Именно то прави един ден различен от другите, един час
различен от останалите часове...

Ще ти подаря една тайна : истински се вижда само със сърцето.Същественото е невидимо за
очите.
Времето , което си изгубил за твоята роза, я прави толкова важна. Ти ставаш отговорен
завинаги за това, което си опитомил...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tedimov - Много добре казано ....................
12.10.2007 11:05
Съгласен съм, че с постоянство се сяда все по близо.
Идва и деня, когато си даваш равносметка как е възможно да живее без това! :)
Лек ден!
цитирай
2. anastasiia - Дааа...същественото е невидимо за очите...:)
12.10.2007 17:25
Благодаря ти, diati, за прекрасния откъс от "Малкият принц"...Обожавам тази книга...А ти пък си избрала един от най-хубавите моменти в нея...:)
Хубаво е да запомним това, че човек е отговорен завинаги за това, което е "опитомил"...:) То вече е частичка от него...:)
Слънчеви поздрави!:)

цитирай
3. theoldben - :)
19.10.2007 12:54
http://theoldben.blog.bg/viewpost.php?id=119467

Поздрави:)
цитирай
4. diati - theoldben,
19.10.2007 14:58
благодаря, не бях го чела. Оригинално му е подражавала...
По едно и също време сме били на темата:))))))))))
цитирай
5. diati - tedimov,
19.10.2007 15:11
затова хората сме несъвършенни. Късно си правим равносметките...
цитирай
6. diati - anastasiia ,
19.10.2007 15:19
цял живот търсим тайната на скъпата ни роза...Човек никога не е доволен там където е. Oстава ни да бъдем хуманни. Няма да можем, както в приказката, но здраве да е:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diati
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145506
Постинги: 18
Коментари: 157
Гласове: 3036
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол