Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2007 18:06 - За Созопол...
Автор: diati Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3411 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 13.09.2009 13:08


imageimage  Тази сутрин е мрачно, вали...Събудих се с мисълта за морето. Представям си какво ли е , когато ги няма летните хора. И си мисля, че и сега там би ми харесало. Разходките по калдаръмените улички, които стигат все до морето ми липсват. И ония созополски смокини, които залепят устните и душата . Неповторимият мирис на Созопол с дъх на сол и на горещо. Едно невероятно съчетание на синьо и зелено и простор... Сега го обичам и с дъх на дъжд. Созопол - на младостта ми дързостта и на детството ми радостта.
  Там съм като дете, което е пораснало само по възраст, но и нея оставям зад гърба си... Взимам си морските дрехи, мечтите за щастие, любовта в сърцето... На морето се обличам в бяло и наистина съм щастлива там, а и красива се чувствам - но то е едно и също...
...Ех, Созопол... , нищо че вали...







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. july26 - Мммм...
23.11.2007 12:56
виждаш ли и другите около теб,опитващи да правят това, което и ти...?
А бялата птица над теб,долетяла отнякъде и закрепила се върху вятъра..?
И онази лодка на кея, бялата, очакваща само теб със спомените и желанията ти, за да се отправите заедно към щастието и любовта и красотата такива каквито ги усещаш и би искала да бъдат...?
И онзи шум на вятъра в тревите,разрошващ косата ти и галещ раменете ти...?
И всичките онези неща,които после сгъваш старателно и ги оставаш на рафта със спомените,за да са ти под ръка в случай на нужда..?
Сигурен съм,че ги виждаш....
:)))
цитирай
2. анонимен - ЧНГ Радвай се........и на морето!
04.01.2008 14:48
Нека 2008 те дари предимно със здраве и много любов.Аз ако живеех на морето ......просто друго не ми трябва, дори и професията ми.Радвай се на този късмет ....Пази се и обичай само тези които заслужават и със любов те те даряват!
цитирай
3. анонимен - Alen -и зимата си има своя чар
11.01.2008 11:50
В студените ледени дни на бялата приказка неизменно идва спомена за топлото лято и морето.Но как ще оценим лятото ,ако я нямаше зимата.Тя пък ни събира по празниците,край камината....и пред компютрите.
цитирай
4. bizcocho - moreto zimata e neveroqtno kras...
19.02.2008 23:36
moreto zimata e neveroqtno krasivo!
mnogo pati predi sam si vzimala otpuska prez zimata,za da otida na more:),da se naprikazvam na spokoistvie s obi4ta si bez da me zaglu6avat krqsaci i da se sipe okolo men mrasotiq...
ve4e jiveq krai more:)
цитирай
5. skribezium - di ati,
05.05.2008 14:34
Споделяйки твоите чувства те поздравявам с моя постинг "Созопол - спасеният град"
http://skribezium.blog.bg/viewpost.php?id=109559
цитирай
6. diati - skribezium,много ти благодаря!
05.05.2008 14:50
докато четох ми беше пред очите...А снимките после допълниха картината.Баба ми ме заведе в Созопол, когато бях на 6.Споменът още е жив... Спасеният град никой не спаси от прекомерното строителство, от автомобилния тероризъм, от културата на туристите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diati
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145514
Постинги: 18
Коментари: 157
Гласове: 3036
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол