Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2007 13:01 - Жени и вино, вино и жени...
Автор: diati Категория: Забавление   
Прочетен: 4135 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 13.09.2009 13:04


За най-хубавите неща в живота - поета е казал, че това са "жени и вино, вино и жени"...  Някой ще каже, че тази комбинация си е опасност за всеки рай :)))) Много от жените са като вода. Вода пият всички.  Други са... като вино... малко жени са  като хубаво вино. Но, приятелю има и много хубаво вино и то е за ... :))) ? Тайно ще ти кажа, че някой са си чист оцет в бутилка за шампанско...  
Аз ти пожелавам, ако е вино - да е истинско! Ако е жена - да е хубава! Ако има любов - да не те отминава. Честит Свети Валентин, но не забравяй и Зарезана:))) - на този ден не пий вода, ако можеш да пиеш вино. Не пий вино, денят е за много хубаво вино...
 Наздраве за хубавите неща в живота!...





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eek0stravagantsa - жените и виното
02.03.2007 18:37
Жената понякога наистина е като виното...
- виното дава настрение - жената емоция;
- виното поражда смях - жената щастие;
- виното утолява жаждата - жената дава пълнота в живота;
- виното ражда поезия - жената вдъхновява...
....
..а от кое на другият ден боли глава повече?
цитирай
2. diati - eek0stravagantsa, главата е слабото място на много хора:)),
02.03.2007 20:01
но от хубаво вино едва ли ще се оплакват. От жена, като вода ще ги боли главата всяка сутрин:))))))))))))))))
цитирай
3. анонимен - НАЗДРАВЕ!
15.04.2007 22:14
И за хубавите хора..като теб!
Хубава, приятна вечер ти желая!
цитирай
4. platttonnn - За
21.04.2007 10:33
вас доброто би трябвало да е,вино и мъже,мъже......
цитирай
5. diati - platttonnn,
21.04.2007 18:56
Заглавието е взето от стиха на Кирил Христов "Жени и вино! Вино и жени!" . С какво ли не са сравнявани жените... ,е тук с вода и вино... - шеговито, но съвсем добродушно написано на 14 февруари :)). А, аз съм човек алтруист и доброто има много по-дълбоки измерения... Изводите ви не са точни. Поздрави на вас и всичко добро в деня на помен на обичани хора..., а днес за мен беше ден и да покажа на живите, колко много ги обичам...

"Пиян съм аз от мойте младини!

Тъй хубаво е всичко окол мене!

Жени и вино! Вино и жени!"



цитирай
6. leif - "Водата не утолява жаждата - ...
09.05.2007 20:30
"Водата не утолява жаждата - веднъж я опитах."
Александър Сергеевич Пушкин
цитирай
7. angar - Ако беше грях
22.05.2007 16:36
"Ако пиенето на вода беше грях, по-хубава напитка нямаше да има!"
Голям познавач си на жените. А би трябвало да си познавач на мъжете; напиши нещо и за тях.
цитирай
8. diati - Вкусът е един от седемте...
23.05.2007 22:00
Вкусът е един от седемте смъртни добродетели и всеки си има любимата напитка;) За мъжете не мога да пиша - все още не ги разбирам:))) Всичко, казано за тях ще е относително...
цитирай
9. анонимен - Не Кирил Христов а Омар Хаям
12.12.2009 02:10
diati написа:
Заглавието е взето от стиха на Кирил Христов "Жени и вино! Вино и жени!" . С какво ли не са сравнявани жените... ,е тук с вода и вино... - шеговито, но съвсем добродушно написано на 14 февруари :)). А, аз съм човек алтруист и доброто има много по-дълбоки измерения... Изводите ви не са точни. Поздрави на вас и всичко добро в деня на помен на обичани хора..., а днес за мен беше ден и да покажа на живите, колко много ги обичам...

"Пиян съм аз от мойте младини!

Тъй хубаво е всичко окол мене!

Жени и вино! Вино и жени!"




Омар Хаям е написал доста по отдавна "Вино и жени, жени и вино"
цитирай
10. diati - И стиха на Кирил Христов носи това заглавие...
12.12.2009 18:13
анонимен написа:
diati написа:
Заглавието е взето от стиха на Кирил Христов "Жени и вино! Вино и жени!" . С какво ли не са сравнявани жените... ,е тук с вода и вино... - шеговито, но съвсем добродушно написано на 14 февруари :)). А, аз съм човек алтруист и доброто има много по-дълбоки измерения... Изводите ви не са точни. Поздрави на вас и всичко добро в деня на помен на обичани хора..., а днес за мен беше ден и да покажа на живите, колко много ги обичам...

"Пиян съм аз от мойте младини!

Тъй хубаво е всичко окол мене!

Жени и вино! Вино и жени!"




Омар Хаям е написал доста по отдавна "Вино и жени, жени и вино"

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diati
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145513
Постинги: 18
Коментари: 157
Гласове: 3036
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол